Mobilní verze Pokémon GO, kterou japonská herní společnost Nintendo minulý týden spustila, může proměnit herní průmysl pro mobily, který má objem 25 miliard dolarů. Konkurenti nyní pozorně sledují, jak si hra, která kombinuje využívání map a virtuální realitu povede dál. Třeba americká Activision Blizzard může podobně využít svoje postavičky Skylanders nebo akční hry Call of Duty a World of Warcraft.

Zopakovat podobný úspěch ale nemusí být tak jednoduché. Podle analytické společnosti Gartner měla společnost Niantic, která technologii vyvinula, několik let na to, aby ji vylepšovala. Kopírování je ale v počítačových hrách běžné a jiní vývojáři se o to jistě pokusí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se