Týden stačil novému fenoménu, mobilní hře Pokemon GO, na to, aby lidé lovením virtuálních zvířat trávili více času než psaním na Facebooku, sdílením svého života na Snapchatu nebo vkládáním a komentováním fotek na Instagramu.

Počet hráčů, kteří loví virtuální kreslené bytosti, ale zároveň v rámci hry navštěvují reálná místa, raketově roste. I když je hra oficiálně dostupná jen v několika zemích, hrají ji miliony lidí po celém světě. Úspěch hry se promítá i v akciích japonského herního vydavatele Nintendo, který za Pokémony stojí. Tržní hodnota firmy je teď vyšší o 10 miliard dolarů a stále roste.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se