Balkánský sýr z rodinné mlékárny v Radonicích tvořil před krizí třetinu tuzemského trhu s tímto typem sýra. Poté jej přestala odebírat jihočeská Madeta a začala si ho vyrábět pod vlastní střechou. Rodinný podnik jí nemohl konkurovat. Němcovi, majitelé mlékárny, proto museli přijít s řešením, jak zvýšit odbyt svého zboží.

S tím jim nakonec pomohl jejich syn Tomáš. Přišel s myšlenkou založit internetovou službu Mléko z farmy. "Začali jsme mléko a další mléčné výrobky rozvážet po Praze a postupně se síť pravidelných zastávek rozšiřovala do dalších měst," říká Tomáš Němec.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se