Kontroverzní vlastnost nejpopulárnější e-mailové služby do konce letošního roku zmizí. Google oznámil, že přestane využívat obsah e-mailů k přizpůsobení reklamy zobrazované v záložkách "Sociální sítě" a "Promo akce". Gmail tak bude fungovat na stejném principu zobrazování reklamy jako ostatní služby a produkty Googlu.

Využívání obsahu e-mailů k zobrazení reklamy se po oznámení této funkce stalo terčem výrazné kritiky. Microsoft na ní postavil i část své "prootigooglovské" kampaně Scroogled. Uživatele ale nakonec cílené reklamy neodradily. V současnosti registruje Gmail více než 1,2 miliardy soukromých účtů, nové uživatele už ale Google získává pomalu, na získání posledních 200 milionů účtů čekal 17 měsíců.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru