Nová služba s názvem „Mall až k Vám“ nabízí pražským zákazníkům expresní doručení zboží z pobočky, na níž si ho nechali připravit k osobnímu odběru. Službu nabízí Mall.cz ve spolupráci s externím partnerem, start-upem DoDo.

Specializovaní kurýři zákazníkům vyzvednou zboží na pobočce a doručí na požadované místo, a to i v případě, že za objednávku zákazník ještě nezaplatil. Zákazník pak při předání uhradí zboží kurýrovi v hotovosti nebo pomocí platební karty spolu s expresním poplatkem za doručení ve výši 99 Kč. V budoucnu by se služba měla rozšířit i do dalších větších měst, kde má Mall.cz vlastní výdejny.

Službu testuje Mall.cz už od konce loňského roku, kdy ji začal nabízet zákazníkům jako doplňkovou možnost vyzvednutí zboží.

Nejčastěji si zákazníci nechají vozit zboží střední velikosti a převážně těsně před vypršením lhůty pěti dnů pro vyzvednutí na pobočce. Službu využívají také v případech, kdy chtějí mít objednané zboží co nejdříve, ale nemají čas se na pobočku dostat.

Expresní kurýři DoDo vozí zásilky nejen autem, ale fungují i jako pěší doručovatelé.

Mall loni rozšířil plochu distribučního centra v Jirnech u Prahy z 30 tisíců metrů čtverečních na 50 tisíc metrů a zahájil spolupráci se sítí výdejních míst Uloženka.cz. Nyní pokrývá téměř 90 procent populace v Česku a v Praze, Brně a Bratislavě doručuje přímo v den objednání.

V Praze stačí, když si zákazník objedná zboží ve všední dny do 13 hodin, v Brně do 11:30, a v Bratislavě pak objednávky z dopoledních hodin distribuuje výdejní místo v ulici Čierniševského.

 

Související