Oddělit to podstatné od nepodstatného z pohledu uživatelů a dostat z firem více peněz za reklamu z pohledu majitelů facebookových stránek. Na Slovensku a v několika dalších menších zemích Facebook testuje novou podobu své hlavní stránky (newsfeed). Slovákům z ní zmizely příspěvky ze stránek, kterým dali palec nahoru.
Facebook příspěvky ze stránek mediálních domů, internetových obchodů či politických stran a hnutí odsunul do nové záložky nazvané v češtině Průzkumník příspěvků. Ta je v současné „hlavní“ podobě Facebooku schovaná. Jediný způsob, jak se dostat uživatelům na oči je pro majitele stránek zaplacení reklamy.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru