Měla to být oslava Star Wars. Dárek pro fanoušky, kteří si budou moci doplnit mezery v oficiální historii Hvězdných válek. A samozřejmě zábava na stovky hodin díky velké nabídce postav a hrdinů ze všech dosavadních dílů vesmírné ságy, od Darth Vadera po Rey. Star Wars Battlefront 2 se místo toho stal ztělesněním negativních trendů herního průmyslu.

Příběhová část Battlefrontu 2 je taková, jaká být měla. Zbytek hry ale vyvolal vlastní povstání. Hráči se hlasitě postavili proti myšlence, že za vylepšení postav v on-line kláních mají připlácet, navíc formou loterie. Výsledek se dostavil, hra se prodává hůře než první díl a po zákazu prodeje takzvaných lootboxů ve hrách volají zákonodárci v USA a Austrálii, v Evropě jej chce zakázat belgická loterijní komise. Ale to je na samostatný text.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?