Unikátní postavení Applu na trhu je očividné. Nejde jen o schopnost na telefonech vydělávat i stokrát tolik, co konkurence. Výsadní postavení má Apple na Vánoce. Zatímco v celoročním měřítku tržní podíl Applu dosahuje pouze 12 procent, během vánočního týdne tvořily iPhony 44 procent všech nově aktivovaných zařízení. 

Druhou nejpopulárnější značkou je světová jednička Samsung. Zatímco během běžného roku prodá asi dvojnásobek telefonů ve srovnání s Applem, během Vánoc Samsungy tvořily pouze 26 procent nově aktivovaných telefonů. Třetí příčka patří Huawei s pěti procenty, po třech procentech má Xiaomi, Lenovo Moto, LG a Oppo. Do statistiky se dostala ještě značka Vivo se dvěma procenty. Oppo a Vivo přitom mají spolu se značkou OnePlus stejného majitele, takže teoreticky mají stejný zásah jako Huawei.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru