Unikátní postavení Applu na trhu je očividné. Nejde jen o schopnost na telefonech vydělávat i stokrát tolik, co konkurence. Výsadní postavení má Apple na Vánoce. Zatímco v celoročním měřítku tržní podíl Applu dosahuje pouze 12 procent, během vánočního týdne tvořily iPhony 44 procent všech nově aktivovaných zařízení. 

Druhou nejpopulárnější značkou je světová jednička Samsung. Zatímco během běžného roku prodá asi dvojnásobek telefonů ve srovnání s Applem, během Vánoc Samsungy tvořily pouze 26 procent nově aktivovaných telefonů. Třetí příčka patří Huawei s pěti procenty, po třech procentech má Xiaomi, Lenovo Moto, LG a Oppo. Do statistiky se dostala ještě značka Vivo se dvěma procenty. Oppo a Vivo přitom mají spolu se značkou OnePlus stejného majitele, takže teoreticky mají stejný zásah jako Huawei.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se