Dva roky. To je doba, po kterou Googlu vydrželo odhodlání prosadit novou komunikační aplikaci Allo. "Kecálek" s podporou umělé inteligence se představil dva roky po službě Hangouts, kterou Google 24 měsíců tlačil ve všech telefonech s Androidem i ve službě Google+. Nyní Google přiznává porážku.

Místo vlastní aplikace, která by konkurovala Facebook Messengeru nebo WhatsAppu s miliardou uživatelů, hodlá Google letos prosadit bohatší SMS, které nabídnou řadu funkcí známých z iMessage od Applu. "Chytré" SMS budou obsahovat obrázky ve vysokém rozlišení, budou ukazovat, zda uživateli někdo aktuálně píše, a budou podporovat i skupinovou komunikaci. Dostupnost služby nebude záležet na Googlu, spustit ji musí mobilní operátoři.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Místo vlastní aplikace chce Google změnit pravidla "textování" podporou standardu RCS.
  • Obohacené SMS budou spoléhat na mobilní operátory, pojmou text, obrázky a další informace.
  • Apple bude mít i nadále náskok díky kvalitnímu šifrování a aplikaci pro počítače s Mac OS.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru