Zákazníci stále častěji využívají při jednom nákupu různé kanály.
Prodejní řetězce hledají šanci na internetu, e-shopy kupují kamenné obchody.
Doručovat na domácí adresy budou zanedlouho drony.
V maloobchodním prodeji se stále více projevuje trend prolínání různých prodejních kanálů. Velké tradiční řetězce kamenných prodejen, jako například Ikea, Zara či Nike, vstupují do světa internetových obchodů, některé své prodejny zavírají, jiné je zase doplňují o výdej zboží objednaného na internetu. Naopak řada původně výlučně internetových obchodů zjišťuje, že si zákazníci chtějí zboží před nákupem či během převzetí prohlédnout nebo že upřednostňují nákup v klasickém obchodu.
To vše se velmi úzce dotýká logistiky i zásobovacích řetězců a ovlivňuje umístění i vybavení distribučních skladů. Hovoří se o takzvané omnichannel logistice, která se snaží využívat všechny kanály současně. Omnichannel logistika se také stala jedním z témat letošní konference Zóna Logistika, kde se v panelové diskusi sešli představitelé různých maloobchodních řetězců − on-line lékárny Pilulka.cz, internetové prodejny oblečení a módních doplňků Zoot a kamenného řetězce prodejen elektroniky Datart. Spolu s nimi za stůl usedli zástupci developera logistických nemovitostí Prologis a poradenské firmy 108 Agency.
Zadejte prosím platný e-mail.Tento e-mail je již použit. Zadejte jiný nebo se přihlaste
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.
Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.
Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:
Platba kartou
Rychlá online platba
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
[name_short][notes.note_1][notes.note_2]
Vybrané předplatné[name][notes.note_1].
[email]Přihlášený uživatel
[number]Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s.
Odmítnout zasílání
Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získavat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem a službami, například:
Odkaz na stažení mobilní aplikace
Aktivační kód pro přístup k audioverzi obsahu
Informace o podstatných změnách a produktových novinkách
Přihlášením k newsletteru beru na vědomí, že dochází ke sbírání a zpracování osobních údajů. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naleznete ZDE.