Jen málo firem je v herním světě tak úspěšná jako Blizzard Entertainment, autoři her jako World of Warcraft, Starcraft, Lost Vikings, Hearthstone nebo Overwatch. I matadoři herního průmyslu ale umí zklamat své fanoušky. Blizzardu se to povedlo na akci BlizzCon, na kterou míří nejnadšenější hráči ochotní zaplatit za účast stovky dolarů.

Blizzard přes původní příslib velkého oznámení ohledně série Diablo místo očekávaných informací o novém dílu série Diablo pro PC a herní konzole představil hru Diablo Immortal pro zařízení s Androidem a iOS. S Blizzardem na ní pracuje čínská společnost NetEase. To vzbudilo nevoli zejména s ohledem na obavy z přílišného zjednodušení herních principů a důrazu na mikrotransakce.

 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Co se skalním fanouškům na nové hře nelíbí?
  • Dá se očekávat, že bude Diablo Immortal úspěšné?
  • Jaké další novinky Blizzard Entertainment připravil?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
reklama
reklama
Ještě si přečtěte
reklama