Jen málo firem je v herním světě tak úspěšná jako Blizzard Entertainment, autoři her jako World of Warcraft, Starcraft, Lost Vikings, Hearthstone nebo Overwatch. I matadoři herního průmyslu ale umí zklamat své fanoušky. Blizzardu se to povedlo na akci BlizzCon, na kterou míří nejnadšenější hráči ochotní zaplatit za účast stovky dolarů.

Blizzard přes původní příslib velkého oznámení ohledně série Diablo místo očekávaných informací o novém dílu série Diablo pro PC a herní konzole představil hru Diablo Immortal pro zařízení s Androidem a iOS. S Blizzardem na ní pracuje čínská společnost NetEase. To vzbudilo nevoli zejména s ohledem na obavy z přílišného zjednodušení herních principů a důrazu na mikrotransakce.

 

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa moderních technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
reklama
Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity. Sedmičku si můžete objednat zde.

Víte, že...
  • můžete hodnotit každý článek? Zaujal vás? Nebo byste mu něco vytknuli? Byl krátký, nebo nepřinášel nic nového? Na konci každého článku najdete hodnotící tlačítka.
  • souhrn zajímavých komentářů, technologických zpráv nebo investičních informací naleznete v našich newsletterech, které pro vás připravují editoři a vedoucí rubrik?
reklama
Ještě si přečtěte
reklama