Ve Spojených státech jsou české výrobky vnímány jako stejně kvalitní v porovnání s německými, jen jsou o něco levnější, uvádí John Bruellman, prezident americké společnosti Sign-Zone. I to je jedním z důvodů, proč jeden z lídrů mezi dodavateli reklamních panelů, poutačů, stojanů a dalších propagačních materiálů v USA před pár týdny nakupoval v Česku.

Minnesotský Sign-Zone za nezveřejněnou sumu ovládl předního českého výrobce rámečků a dalších materiálů pro reklamu − firmu Jansen Display. Společný podnik bude mít tržby asi 100 milionů dolarů (přes dvě miliardy korun) a 600 zaměstnanců. V řadě věcí se mají oba výrobci doplňovat, ale dál budou působit jako samostatně fungující společnosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • V placené části se dozvíte další podrobnosti o obou společnostech i jejich dalších plánech.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se