Hovoříme o budoucnosti mobility, ale to není tak úplně přesné. Zlomové okamžiky už se dějí, automobilový průmysl prochází největšími změnami od svého vzniku. Budoucnost však už nespočívá jen v nahrazení spalovacích motorů čistší alternativou či v ekonomičtější a udržitelné výrobě. Zaměřit se pouze na jednu dvě oblasti nestačí a automobilový průmysl už nemůže nadále fungovat sám o sobě. Budeme muset spolupracovat s infrastrukturou ve městech, protože i města dnes mají jiné potřeby, které je nutno zohledňovat. A současně musíme naši činnost propojit i se zákazníky samotnými. Pouhá přeprava z bodu A do bodu B přestává stačit, důležité je také jak. Na tom třeba staví nová značka "M", jež vznikla jako nezávislá značka společnosti Volvo Cars.

Služba nabízející specifickou formu sdílené dopravy se zaměřila na to, jakým způsobem lidé auta používají. Díky tomu jim může nabídnout stejný, na míru šitý komfort, aniž by takové auto museli nutně vlastnit. Lidé ve městech totiž přehodnocují klasické vlastnictví automobilů, což si vyžádá jeden směr nových změn v tomto odvětví − posun stávajících automobilových značek od formy tradičního výrobce automobilů k přímému poskytovateli služeb.

Zbývá vám ještě 50 % článku

Co se dočtete dál

  • Dále se dočtete:
  • Volvo pracuje na univerzálním komunikačním systému, který nastínilo v projektu koncepčního "auta budoucnosti" 360c.
  • Ať už ale budou mít doprava a automobilismus jakoukoli podobu, jedno se pro firmu nezmění. Na prvním místě zůstane člověk.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se