Služby jako Instagram nebo YouTube využíváme zdánlivě zdarma. Ve skutečnosti za ně však platíme poskytováním svých osobních údajů, které jsou v současné době žádaným zbožím. Jsou tím, co z technologických firem jako Google nebo Facebook udělalo jedny z největších a nejziskovějších společností na světě. Větší pozornost se proto věnuje i tomu, jak se s těmito daty nakládá. Američtí senátoři a odborníci se začali zabývat tím, jakou mají naše osobní data cenu a jak zajistit, abychom na nich bohatli i my sami.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Michal Mejvald 13.07.2019 22:48
Mě google a facebook ukradli veškerý fotky co sem kde mobilem nafotil... Kde si můžu zažádat o výplatu? Vždycky ztratim heslo k google účtu a pak si musim s novym telefonem zařídit novej a obnovit to nejde protože je tam telefon nebo mail kterej už dávno nemám. Navíc fotky z Androidu se téměř nedaj vytáhnout do počítače protože je tam vrstva spywaru která tomu brání.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru