Zpráva o tom, že Google dosáhl kvantové nadřazenosti, vyvolala obrovskou odezvu. Představa dramatického zvýšení výpočetního výkonu po letech stále se zmenšujících zlepšení tradičních počítačů je nesmírně lákavá. Už původní informace v The Financial Times ale upozorňuje na možné slabiny kvantových počítačů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

P I 25.09.2019 11:16
Třída úloh řešitelných efektivně kvantovými počítači je zatím opravdu velice úzká a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mohlo v dohledné době změnit. O to vice překvapuje např. iniciativa AirBus-u, která se snaží řešit pomocí kvantových počítačů i problémy typu simulace proudění v okolí letadla, mechanické namáhání křídel, atd. Podrobnosti zde: https://www.airbus.com/innovation/tech-challenges-and-competitions/airbus-quantum-computing-challenge.html
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru