Jaká jiná firma než Google by byla důvěryhodnější při ochraně vašich dat? Takhle se ptal před lety tehdejší manažer Googlu pro ochranu soukromí Yonatan Zunger. Jeho nástupce Stephan Micklitz, který vede bezpečnostní centrum firmy se sídlem v Mnichově a bezpečnosti se v Googlu věnuje už deset let, si podobnou otázku klade také.

"Je zásadní, aby nám uživatelé věřili. Naše služby závisí na důvěře uživatelů a to se nikdy nezměnilo. Kdybychom ztratili důvěru zákazníků, okamžitě utečou jinam," tvrdí Micklitz a během rozhovoru i své přednášky na půdě české pobočky Googlu toto přesvědčení několikrát zopakuje včetně příkladů a vysvětlení. Například reklamní část Googlu bude vydělávat a fungovat i bez osobních údajů. Samotné údaje zadávané do vyhledávače poskytují prostor pro kontextovou reklamu, podobné je to i při umístění reklamy na webové stránky. U uživatelsky zaměřených služeb to tak ale nefunguje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se