Jaká jiná firma než Google by byla důvěryhodnější při ochraně vašich dat? Takhle se ptal před lety tehdejší manažer Googlu pro ochranu soukromí Yonatan Zunger. Jeho nástupce Stephan Micklitz, který vede bezpečnostní centrum firmy se sídlem v Mnichově a bezpečnosti se v Googlu věnuje už deset let, si podobnou otázku klade také.

"Je zásadní, aby nám uživatelé věřili. Naše služby závisí na důvěře uživatelů a to se nikdy nezměnilo. Kdybychom ztratili důvěru zákazníků, okamžitě utečou jinam," tvrdí Micklitz a během rozhovoru i své přednášky na půdě české pobočky Googlu toto přesvědčení několikrát zopakuje včetně příkladů a vysvětlení. Například reklamní část Googlu bude vydělávat a fungovat i bez osobních údajů. Samotné údaje zadávané do vyhledávače poskytují prostor pro kontextovou reklamu, podobné je to i při umístění reklamy na webové stránky. U uživatelsky zaměřených služeb to tak ale nefunguje.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru