Jaká jiná firma než Google by byla důvěryhodnější při ochraně vašich dat? Takhle se ptal před lety tehdejší manažer Googlu pro ochranu soukromí Yonatan Zunger. Jeho nástupce Stephan Micklitz, který vede bezpečnostní centrum firmy se sídlem v Mnichově a bezpečnosti se v Googlu věnuje už deset let, si podobnou otázku klade také.
"Je zásadní, aby nám uživatelé věřili. Naše služby závisí na důvěře uživatelů a to se nikdy nezměnilo. Kdybychom ztratili důvěru zákazníků, okamžitě utečou jinam," tvrdí Micklitz a během rozhovoru i své přednášky na půdě české pobočky Googlu toto přesvědčení několikrát zopakuje včetně příkladů a vysvětlení. Například reklamní část Googlu bude vydělávat a fungovat i bez osobních údajů. Samotné údaje zadávané do vyhledávače poskytují prostor pro kontextovou reklamu, podobné je to i při umístění reklamy na webové stránky. U uživatelsky zaměřených služeb to tak ale nefunguje.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru