Černý pátek se v Česku slaví kvůli Alze asi pětkrát ročně. Nyní se ale chystá ten pravý, který následuje po americkém svátku díkůvzdání. Jak už je zvykem, slevy na černý pátek mají dvě podoby. První nabízí slevy přímo od výrobců, kteří v rámci konkurenčního boje nastavují výrazné slevy na nové zboží, i když tím občas nepotěší věrné zákazníky.
Druhá, rozsáhlejší vlna slev jde za prodejci, kteří se snaží vyprázdnit sklady a ležáky zlevňují až o bombastických 90 procent, i když je cena stejná jako před měsícem nebo třeba ještě vyšší. Kouzlení s cenami je možné se bránit a zajímavé slevy někdy ani není nutné hledat s lupou. I když se vždy najdou výjimky, černý pátek a s ním spojené slevy v průměru přinášejí nejlepší ceny u milionů položek. Tlak konkurence je velký.
Nejlákavější televize pod stromeček: Na kvalitní a velkou obrazovku stačí už deset tisíc - čtěte ZDE
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru
Komentáře ke článku