Světový automobilový průmysl vstoupí v následujícím roce do složité etapy. Bude muset investovat desítky miliard eur či dolarů, aby nová "flotila" vyhovovala přísným emisním normám. Na trhu vzhledem k napjatým obchodním vztahům mezi USA a jeho klíčovými partnery − Evropskou unií a Čínou − panuje značná nejistota. Velkou neznámou jsou dopady odchodu Británie z Evropské unie. Četné továrny na ostrovech vyrábějící automobilové komponenty jsou součástí globálního zásobovacího řetězce. "Automobilový průmysl prožívá pohnuté časy. Stojí před ním plnění cílů stanovených pařížskou klimatickou konferencí. Vedle toho na trzích bude dále sílit konkurence," prohlašuje Reinhard Zirpel, prezident německého Svazu mezinárodních výrobců motorových vozidel.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111