Byl to plug-in hybridní sporťák, který měl zapůsobit. Poprvé se objevil v roce 2009, kdy mnichovská značka představila koncept Vision Efficient Dynamics. Vzhledově se od sériové i8 vlastně ani moc nelišil a produkční auto tehdy předznamenávala i jeho technika. Studie měla tříválcový diesel a k němu dva elektromotory. Výrobce sliboval celkových 262 kilowattů, zrychlení z nuly na sto za 4,8 vteřiny při spotřebě 3,76 litru a díky dobíjitelné baterii i schopnost pohybu čistě na elektřinu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111