Facebook má požadavek, abychom vyvrátili deset článků za měsíc, říká Laďka Mortkowitz z agentury AFP. Autor ▪ DVTV
Je to jedna z velkých brzd, které ve své práci mám, říká Laďka Mortkowitz z agentury AFP. Označovat příspěvky na stránkách politiků nesmíme, dodává.
V Česku se od března stará o odhalování dezinformací.
Facebook má požadavek, abychom vyvrátili deset článků za měsíc, vysvětluje.
Může se zdát, že je to málo, ale obě strany mají dost rigorózní požadavky na to, jak ty texty mají být vyvraceny. Dá to dost práce, dodává.
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...