Provozovatelé dvou třetin nejnavštěvovanějších internetových stránek světa podrobně sledují, co a jak na nich lidé dělají. Ukazuje to průzkum specializovaného serveru W3techs.com. Část internetových podnikatelů chce ale znát chování svých on-line návštěvníků ještě detailněji. Pokročilé analytické programy firmám umožňují sledovat, jak jejich zákazníci pohybují myší po obrazovce, a zjišťovat například konkrétní důvody, proč ze stránek odcházejí, aniž by na nich nakoupili. Mezi nejvíce používané nástroje tohoto formátu patří software brněnského start-upu Smartlook, do kterého investovali i dva matadoři českého internetu − zakladatel Mall.cz a šéf investičního fondu Reflex Capital Ondřej Fryc a zakladatel Webnodu Vít Vrba.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111