Apple s představením nových produktů ukázal skvělou show. Akce s novináři, influencery a zaměstnanci, kteří na záběrech z kamer hltají každé slovo, jež pronesou řečníci na pódiu, jsou vlastně zbytečné. Apple pro představení nových hodinek nepotřebuje lidi. Vystačil si se skvělou prací kamery a svým marketingovým týmem.
Díky absenci novinářů nemusel uspořádat ani prezentaci produktů na rychlé vyzkoušení a vyhnul se také možným nepříjemným otázkám. Věcí, které si Apple nechal pro sebe, přitom bylo dost. A je to vlastně v pořádku, byla to marketingová akce. Věcí, které vzbuzují otázky a narušují image Applu, je ale spousta.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa moderních technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru