Apple s představením nových produktů ukázal skvělou show. Akce s novináři, influencery a zaměstnanci, kteří na záběrech z kamer hltají každé slovo, jež pronesou řečníci na pódiu, jsou vlastně zbytečné. Apple pro představení nových hodinek nepotřebuje lidi. Vystačil si se skvělou prací kamery a svým marketingovým týmem.

Díky absenci novinářů nemusel uspořádat ani prezentaci produktů na rychlé vyzkoušení a vyhnul se také možným nepříjemným otázkám. Věcí, které si Apple nechal pro sebe, přitom bylo dost. A je to vlastně v pořádku, byla to marketingová akce. Věcí, které vzbuzují otázky a narušují image Applu, je ale spousta.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se