Jsou věci které byly v těchto volbách jinak. A nemyslím tím jen covid, který ovlivnil téma volebních kampaní a přispěl k tomu, že si letos volební komisaři, kterých se hlásilo méně, odnesli historicky nejvyšší odměnu, která vzrostla zhruba o třetinu.

Letošní kampaně, jež se z velké míry přestěhovaly na sociální sítě, potvrdily, že pokud chcete vyšší dosahy, nevyhnete se videím. Přestože existují výborné on-line pomůcky, do repertoáru volebního manažera začnou patřit programy na úpravu videa a zvuku stejně jako tam už před lety přibyly grafické programy na základní úpravu fotek apod.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se