Když Michal Menšík před čtyřmi lety od skupiny KKCG Karla Komárka koupil firmu DoDo, šlo o drobný logistický podnik, který příliš nešlapal. V roce 2016 mělo DoDo jen čtvrtmilionové tržby a dosahovalo podobně velké ztráty. Dnes je ale všechno jinak. Loni firma, jež rozváží objednávky z Datartu, Mall.cz nebo Košík.cz, své tržby meziročně zvýšila o 300 milionů na půl miliardy korun a vydělala asi 20 milionů.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se