Největší prodejní akce ve Spojených státech spojená se začátkem vánoční sezóny se odráží i v televizi a na Youtube. Protože ceny snižují všichni, samotná sleva nestačí. Ke slovu se potom dostává reklama.

Jak se s tím velké prodejní řetězce vypořádávají? Vtipem, s pomocí celebrit nebo jejich parodováním. A také stejně hloupě, jako to umí čeští operátoři, jen s větší grácií. Větší zájem než reklama ovšem vždy spolehlivě vyvolají záběry zákazníků, kteří se perou o zboží, nebo kolem sebe stříkají slzný plyn. Takové záběry uvidíte určitě večer v televizi.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se