Před rokem se na veletrhu CES představily desítky tabletů. V podstatě všechny na trhu vyhořely. Motorola Xoom byla propadák. Blackberry Playbook od RIMu firmu přivedl na pokraj zkázy a hybridní Lenovo IdeaPad U1 se ještě nezačal prodávat. Ultrabooky ale podle všeho podobný osud nečeká. Snad.

Než přijde nová generace ultrabooků s dotykovými displeji, záleží úspěch ultrabooků zejména na ceně. A ta se stále nechce dostat na úroveň dostupnou pro masový trh. "Mainstreamové ceny chceme dosáhnout do konce roku 2012,“ řekl v rozhovoru pro HN a IHNED.cz Anand Lakshmanan, marketingový ředitel Intelu pro ultrabooky, který strávil několik let jako vedoucí vývoje procesorů Intel.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se