Více než 80 procent lidí při sledování televize používá počítač, tablet nebo mobilní telefon s připojením k internetu. I mezi seniory nad 65 let je digitálně aktivních konzumentů televize téměř polovina. Mezi uživateli, kteří dělí pozornost mezi tradiční média a internet, lze bez ohledu na věk vysledovat čtyři hlavní vzorce chování. Alespoň to tvrdí studie IBM.

Nejvíce uživatelů spadá do kategorie, kterou IBM označuje za experty na efektivitu. Přibližně 40 procent respondentů používá online služby, aby si usnadnilo život – posílají například e-maily místo dopisů. Proti nim stojí devítiprocentní menšina „králů obsahu“. To jsou zejména mladí muži, kteří věnují spoustu času sledování online videa, stahování filmů či hudby a hraní videoher.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru