Největší paradox veletrhu IFA předvedl Samsung na své druhé tiskové konferenci. Při představení novinek v oblasti televizorů a domácích spotřebičů firma nejprve představila vlastní filozofii designu produktů. Poté přišlo prohlášení: „Naším úkolem je vytvořit věci, o kterých uživatelé nevědí, že je chtějí.“
Stejnou zásadu pro vývoj nových produktů totiž zavedl v Applu Steve Jobs a Apple se nyní se Samsungem soudí kvůli kopírování designu a funkcí svých mobilních zařízení. Úspěch iPadu nicméně ukazuje, že takový přístup funguje, stejně jako pozice Samsungu na trhu smartphonů ukazuje, že funguje i kopírování designu a postupů Applu.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa moderních technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru