ODS se pokouší o nemožné: udělat z nepopulární značky opět značku atraktivní pomocí Twitteru. Nemožné věci se občas povedou. Pepíka a Mařku ze Lhoty tohle neosloví, ty ovšem dnes už neosloví vůbec nic, protože spolu s Tomášem Klusem vědí, kde jsou zas ty čtyři roky (a kde z jejich pohledu budou i ty další čtyři, ať volby dopadnou jakkoli).

Právě ODS chce vždycky usilovně získat ty, kdo by jí možná i hlas dali, kdyby k volbám vůbec šli. Tohle je poprvé, kdy by se to mohlo povést. Se skutečným obsahem politiky, důvěryhodností volebních lídrů atd. to nemá nic společného, s tím vším však volby vůbec mají společného jen málo. Jde o tu značku, o pocit, emoce, podprahové vnímání. O marketing v hodně širokém smyslu slova: kam si značku umístíte v souřadnicích svého světa.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru