Do České republiky vstoupila švédská služba Spotify – nabízí databázi přibližně 25 milionů skladeb přístupnou přes webové prohlížeče, desktopové aplikace i mobilní zařízení. Dostali jsme možnost ještě před oficiálním českým startem službu vyzkoušet a porovnat s největším u nás dostupným konkurentem – Google Music All Access (Hudba Naplno).

Nabídka funkcí je srovnatelná, cena měsíčního předplatného není zas tak rozdílná, a ve výsledku tak rozhodnou uživatelé, která ze spíše drobných pozitiv a negativ obou konkurentů pro ně budou mít větší váhu. Spotify má však  velké lákadlo v překvapivě štědré bezplatné nabídky sponzorované reklamou.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Srovnali jsme Spotify s Music All Access od Googlu, která má v České republice více než dvouměsíční náskok. Souboj v oblasti předplatného je vyrovnaný, Spotify má ale navrch se skvělou nabídkou zdarma. Obě služby ale mají ještě velké mezery.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru