International CES 2014 končí, tisíce nových produktů se dočkaly odhalení a přichází povinnost hodnotit. Ani za pět dní není v lidských silách prohlédnout a vyzkoušet všechno, co se v Las Vegas ukazuje, natož o tom napsat. Letošní CES nezklamal, i když chybí jediný obrovský hit.

Největší pozornost jednoznačně vzbudily zaoblené obrazovky, a to hlavně kvůli rivalitě LG a Samsungu. Překvapením je, jak rychle a s jak kvalitními produkty se do hry o ultra HD televizory s prohnutým displejem zapojily čínské firmy jako Hisense nebo Haier. A dobrou zprávou pro potenciální zákazníky je, že konkurence razantně sráží ceny ultra HD panelů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Která ze zakřivených televizí je ta nejlepší? A co telefony, tablety? Vybrat několik výjimečných z 20 tisíc novinek na veletrhu hraničí s hazardem, ale to k Las Vegas patří. A jednoznačný vítěz? Tak ten chybí.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru