Navzdory četným prohlášením o své smrti, která se objevují, co já vím, už tak 15 let, je e-mail stále převelice naživu. Když už se ho nedovedeme zbavit a nahradit efektivnější formou komunikace, je nasnadě pokoušet se ho aspoň vylepšit. Což se děje, ale nedaří.

Nejnovější odstrašující příklad se jmenuje Rebump: když adresát neodpoví v nastavené lhůtě, váš mail se mu automaticky odešle znovu. A pak zase znovu. Připadá mi to životu nebezpečné pro obě strany. Odesilateli hrozí vražda, příjemci sebevražda. Představte si, že se to rozmůže a budou vám psát samí uživatelé Rebumpu!

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Dá se vylepšit mail? Ano, ale nejspíš jen radikálně, úplným opuštěním dosavadního stylu práce. Dá se automatizovat vyznání lásky? Ano, ale jen s rizikem, že to dopadne přesně opačně, až to na vás praskne.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru