Sraz jablíčkářů alias iCON Prague měl atmosféru, jakou pamatuju naposled z devadesátých let: čiré nadšení pro výrobky, služby a lidi kolem nich. Ať mi někdo vypráví, že Apple už nemá fandy, jen zákazníky! Přednášejícím viselo publikum na ústech, prodejní stánky obležené. Plné krásných věciček, které nepotřebuju, ale je mi líto, že je nepotřebuju. Pěkná akce trochu mimo tento svět.

Protože ten je drsnější. Událostí týdne je nejspíš pokus zakázat Twitter v Turecku kvůli obecním volbám. Čistě technicky vzato se nepovedl, právě naopak: použití Twitteru v zemi po zákazu významně vzrostlo. Clay Shirky má pravdu, když říká: nejlepším důkazem, že sociální média ohrožují autokracii, je to, že si to myslí sami autokrati. V Turecku byl koneckonců po dva roky zakázán YouTube a občané si s tím taky nějak poradili.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru