Mobily si Samsung schovává na vlastní akce, na CES se zaměřil na televize a velké spotřebiče, i když moc toho nepředstavil. Na začátku tiskové konference se jihokorejský gigant chlubil statistikami. Ve snaze udělat z Ultra HD „mainstream“ nabízí nejširší produktovou řadu televizorů s vysokým rozlišením a díky Netflixu i přístup k 500 titulům (filmům a epizodám seriálů) v Ultra HD.
Při tvrzení, že má na Ultra HD trhu 60% podíl, ovšem Samsung nejspíš opomněl zmínit, že nemyslí trh globální, ale jen ten náš, západní. I tak je to samozřejmě pro firmu výrazný úspěch. Obrovský úspěch marketingu Samsungu pak tkví v tom, že celá polovina prodaných Ultra HD televizí značky má zakřivenou obrazovku.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru