Kdybychom k léčení nemocí přistupovali stejně jako ke kybernetické bezpečnosti, dodnes bychom choleru léčili odvarem z netopýřích křídel. Řada postupů, které se pro ochranu v kyberprostoru běžně používají, je fakticky k ničemu a svého uživatele jenom obtěžují. A to v lepším případě. V tom horším případě bezpečnost dokonce snižují.

Iulia Ion, Rob Reeder a Sunny Consolvo z Googlu provedli zajímavou studii, v níž porovnávají přístup běžných uživatelů a bezpečnostních profesionálů k online zabezpečení. Od obou skupin si vyžádali přehled kroků, které považují za užitečné pro svou bezpečnost na Internetu. Z nich potom sestavili žebříček, který popisuje procedury běžných uživatelů i bezpečnostních profesionálů a který je základem tohoto článku. Asi nepřekvapí, že pokud porovnáme „top 5“ postupů obou skupin, setkají se pouze v jediném bodě.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru