Před týdnem jsme vydali článek, který popisoval zaostávání Googlu za Applem v oblasti rozšířené reality i jeho tápání v oblasti té virtuální. Google se dlouho soustředil na pokročilé technologie, za které je ochotné platit jen minimum uživatelů. Nyní Google prozřel.

Nová technologie Google ARCore umí začlenit do reálného prostředí virtuální předměty bez speciálních senzorů, jen s pomocí fotoaparátu a chytrého softwaru. Pokud to zní povědomě, jste na správné stopě. Stejný přístup zvolil Apple, když představoval novou verzi systému pro iPhony. ARKit od Applu vyvolal nadšení u vývojářů i budoucích uživatelů, protože bude už v září fungovat na nových i stávajících telefonech s nakousnutým jablkem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Výrobce Androidu představil novou technologii ARCore, která jde přímo proti ARKitu od Applu.
  • Systém Tango je v podstatě mrtvý, speciální telefony se senzory navíc se neprosadily.
  • Nová technologie bude snáze dostupná, zatím ale funguje jen na Pixelu a Galaxy S8.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru