Je všeobecně známo, že podstatné množství věcí se vyrábí v Číně a k nám se jenom dováží. V lepším případě lokální prodejce provádí nějakou kontrolu kvality, v horším na produkt maximálně nalepí své logo a přiloží špatně přeložený oxeroxovaný návod. Proč tedy nenakupovat v Číně přímo? Velkoobchodní gigant Alibaba má i svou maloobchodní odnož AliExpress.

Pro řadu lidí je nakupování tam stále tajemstvím nebo se ho zbytečně bojí, přestože může přinášet obrovské, řádové úspory. S nakupováním na AliExpressu mám bohaté a rozsáhlé zkušenosti, a proto vám nabízím realistický pohled a odpovědi na některé často kladené otázky. Podobně to funguje i jinde, na serverech, jako je Deal Extreme, GearBest nebo FocalPrice, který má i českou jazykovou mutaci.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nákupy v Čínských e-shopech jsou řádově levnější než v Česku.
  • Proces pořízení zboží komplikuje jazyková bariéra a velké vzdálenosti.
  • Výhodou čínských obchodníků je vedle ceny i vstřícnost k řešení problémů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru