Česká společnost Prusa Research představila na veletrhu Maker Faire v New Yorku novou verzi své 3D tiskárny Prusa i3, tentokrát s označením MK3. Postupuje v nastolených trendech: zjednodušení celého procesu běžným spotřebitelům a vzdalování se původnímu RepRap projektu.

Nový model samozřejmě staví na předchozí verzi MK2. Ostatně, prodalo se jí třicet tisíc kusů a pravidelně obsazuje přední místa různých žebříčků 3D tiskáren. Nicméně MK3 byla od základu přepracována a vůbec poprvé v historii tiskáren Prusa Research nebude možný plný upgrade předchozích variant tiskárny. 

Cenu nového modelu ve zkompletované formě výrobce stanovil na 26 990 korun, k dispozici je ale také "stavebnice" za 19 990 korun. To je o tři, respektive o čtyři tisíce více než u předchozího modelu.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru