Google Glass? Nic moc. Android Wear? Skvělé, ale v Česku omezené. Gogle Cardboard je ovšem něco jiného. Levný koncept helmy pro virtuální realitu se povedl – jako hračka i jako jasná ukázka toho, že nejsou potřeba miliardové akvizice, aby se z virtuální reality mohla stát užitečná technologie.

Cardboard je zajímavý tím, že využívá to, co už nejspíše máte doma. Drahou elektroniku virtuální helmy, jako je Oculus Rift, nahrazuje chytrým telefonem. I „laciná“ virtuální realita umožňuje intuitivní prohlížení 3D prostoru, nabízí nové možnosti při hraní videoher i zajímavý zážitek ze sledování filmů. Má ale i nedostatek – zatím chybí aplikace.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Dvacetiprocentní projekty Googlu prý skomírají, ale Cardboard se extrémně povedl. Virtuální realita má miliardovou budoucnost, přiblížit se jí můžete za 20 dolarů. Zkusili jsme vesmírný simulátor, procházku po Zemi i sledování filmu na velkém plátně.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru