Asociace herního průmyslu ČR a SR zveřejnila jediná oficiálně dostupná čísla o herním trhu v České republice. Souhrn obratu z prodeje videoher a herních konzolí v České republice a na Slovensku dosáhl v roce 2011 výše 2,202 miliardy korun, o 0,6 procenta více než v roce 2010.

 Z her se nejvíce dařilo online 3D střílečce s taktickými prvky Battlefield 3, následoval fotbalový simulátor FIFA 12 i přes absenci české ligy, na třetí místo se dostala hra na hrdiny Skyrim.

 Informace o prodejích konzolí GfK Czech neposkytuje, ale Microsoft uvádí, že vánoční trh ovládl Xbox s Kinectem s 51% podílem na trhu domácích konzolí. Mezi kapesními zařízeními se díky snížení ceny nejlépe prodávalo Nintendo 3DS.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru