Herní série Thief na tom kdysi byla podobně jako značka Grand Theft Auto. Thief bořil hranice, hra o králi všech zlodějů přinesla do videoher plížení, využívání světla a stínu a hluku a také možnost řešit problémy různými způsoby.
Desetileté čekání na nový díl, šest let po prvních zprávách o práci na hře, nicméně přineslo zklamání. Herní principy zůstávají povedené a plížení se stíny a likvidace stráží rychlou ranou obuškem stále funguje. Příběh plný nadpřirozených okamžiků je ale daleko od toho, co se čekalo od Rhianny Pratchettové, dcery slavného britského spisovatele.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden s technologiemi Otakara Schöna
Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna
Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru