Nintendo našlo novou zlatou žílu. Japonská firma po temné pětiletce spojené s nepopulární konzolí Wii U přišla s novým produktem, díky kterému zvýšila svůj provozní zisk ve čtvrtém čtvrtletí na dvouapůlnásobek loňských čísel. Nintendo Switch si v předvánoční sezoně koupilo více než 7 milionů lidí a do konce října firma očekává překročení hranice 15 milionů prodaných kusů.

Novinka tak má během prvního roku na trhu překonat prodeje předchozí konzole Nintendo Wiii U, které se za její pětiletý životní cyklus prodalo 13,56 milionu kusů. Podle prezidenta společnosti Nintendo je poptávka po Switchi za prvních 10 měsíců dokonce větší než u konzole Wii. Ta oslovila masy pohybovým ovládáním a našla více než 100 milionů zákazníků.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nintendo má za sebou fantastické čtvrtletí, finančně nejlepší za posledních osm let.
  • Firma překonala i optimistické odhady analytiků, vydělala 21 miliard korun.
  • Nintendo Switch překonalo za jediný rok na trhu prodeje Wii U za pět let.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru