Sony s razancí pokračuje v odhalování své nové konzole, i když ji stále drží mimo ruce veřejnosti a médií. Po rozborce PlayStationu 5, která ukázala vyměnitelné vnější kryty i snahu ušetřit díky větším rozměrům a jednoduššímu chlazení, nyní Sony vypustilo první velké překvapení: nové uživatelské prostředí, které je změněné k nepoznání a nabízí nové možnosti, jak zacházet se hrami.

Stranou nezůstal ani Microsoft, který na utajování rezignoval před třemi týdny, kdy Xbox získali influenceři a vybraní novináři. Nejprve umožnil vydat neomezené první dojmy z nové konzole, potom přišel se dvěma obchodními údery. Jeden zlepší šanci konzole na úspěch ve fyzických obchodech, další připomíná, že nový Doom nebo nástupce Skyrimu nemusí vyjít na PlayStationu.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru