Facebook začal uživatelům zpřístupňovat novou podobu profilových stránek s označením Timeline. Je to možná způsob, jak chce Facebook odpoutat pozornost od své slabiny - malé ochrany soukromí uživatelů. Facebook se teprve vzpamatovává z výsledků vyšetřování americkou Federální obchodní komise a z úniku soukromých fotografií svého šéfa.

V aktuálním případě, který vyvolal zájem médií, šlo o zneužití chyby v jednom z nových nástrojů, které slouží k nahlášení nevhodného obsahu. Navzdory často senzacechtivým titulkům v novinách ale žádné pikantní obrázky zakladatele Facebooku neutekly. Zuckerberg evidentně umí se svým soukromím zacházet. Na rozdíl od desítek milionů dalších uživatelů.

Zveřejnění fotografií, na kterých Zuckerberg vaří s přítelkyní nebo drží v ruce slepici, pro Facebook není pohromou. Výsledky vyšetřování Federální obchodní komise ale budou mít dlouhodobé následky.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru