Google tento týden už podruhé představil svůj projekt Digitální garáž. První oznámení v únoru se týkalo on-line školení, nyní Google k on-line školení přidal také spolupráci s univerzitami, které nabídnou "off-line" verzi školení. Druhé kolo oznámení proběhlo dokonce za účasti evropského prezidenta firmy. A povedlo se, minimálně nás to donutilo výukový program určený pro podnikatele a malé firmy vyzkoušet.

Celý koncept je postavený na kombinaci desítek výukových videí na YouTube spojených s kvízy po každé lekci, která trvá mezi dvěma a deseti minutami, a se závěrečným testem po prohlédnutí celého tématu. Oblastí, kterým se Google věnuje, je celkem 23 a Google láká na možnost získat „všeobecně uznávaný certifikát Digitální garáže o znalostech on-line marketingu“.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru