Nechce se věřit, že Češi na Googlu nejčastěji vyhledávají, co je to Facebook nebo Youtube. Tradiční žebříček nejvíce vyhledávaných výrazů ukazuje, kolik z nás stále neumí pořádně používat webový prohlížeč nebo si nepamatuje základní webové adresy. V první desítce do této kategorie spadá v mírnějším hodnocení sedm výrazů, v tom přísnějším všech deset.

Zajímavější než samotný přehled nejvyhledávanějších slov je sledování trendů, tedy slov, u kterých intenzita vyhledávání vzrostla meziročně nejvíce. Tady pak vyhrává aktuální dění. Letos to bylo Mistrovství světa v ledním hokeji, následované dvojicí mobilních her. Na druhém místě byla novodobá verze tradičního hada Slither.io, na třetím fenomén Pokémon Go. Pokud vám v žebříčcích bude něco chybět, máte pravdu, Google do svých přehledů nezařazuje pornografii, statistiky z této oblasti nabízí například Pornhub.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru