Oddělit to podstatné od nepodstatného z pohledu uživatelů a dostat z firem více peněz za reklamu z pohledu majitelů facebookových stránek. Na Slovensku a v několika dalších menších zemích Facebook testuje novou podobu své hlavní stránky (newsfeed). Slovákům z ní zmizely příspěvky ze stránek, kterým dali palec nahoru.

Facebook příspěvky ze stránek mediálních domů, internetových obchodů či politických stran a hnutí odsunul do nové záložky nazvané v češtině Průzkumník příspěvků. Ta je v současné „hlavní“ podobě Facebooku schovaná. Jediný způsob, jak se dostat uživatelům na oči je pro majitele stránek zaplacení reklamy.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?