"Stvořen pro lidi, ne pro peníze." Heslo prohlížeče Firefox, který vznikl v neziskové organizaci Mozilla Foundation zůstává i po 15 letech věrný svým kořenům. Dříve měl pomoci ke svržení Internet Exploreru jako nejpoužívanějšího prohlížeče, nyní chce potrápit dominantní Chrome od Googlu.

Nová verze Firefoxu s označením Quantum má být pocitově rychlejší než Chrome i Microsoft Edge a ušetřit má až 30 procent operační paměti ve srovnání s konkurencí. Kromě toho vývojáři zapracovali také na designu, který je líbivý a moderní, navíc podporuje volitelná témata včetně stále populárnějšího tmavého vzhledu.

Firefox Quantum

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nový Firefox napravuje zhoršenou pověst prohlížeče, který začal trpět únavou materiálu.
  • Quantum je rychlé, elegantní a má nové funkce, zachovalo si ale velkou nabídku doplňků.
  • Podobně jako Microsoft Edge umí Firefox lépe zacházet se snímky obrazovky a jejich sdílením.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru